Välkommen till årsmöte

Alla medlemmar i Avdelning 31 Karlstad är varmt välkomna till HRF avd. 31:s årsmöte.

När?
2 februari 2022 KL. 17.00

Var?
Digitalt via Zoom.

Ämnen vi kommer ta upp på årsmötet:

På årsmötet ska vi bland annat hålla val till styrelsen och vi behöver därför ha in nomineringar till ordförandeposten, ordinarie styrelseposter, suppleanter, revisorer och till en ny valberedning.
Vi vill ha in så många nomineringar som möjligt. Är du själv sugen på att ta en aktiv roll i avdelningen eller känner du någon medlem som jobbar i branschen och skulle passa för att ta ett avdelningsuppdrag så tveka inte att kontakta personen i fråga och skicka in en nominering. Har du frågor om hur en nominering går till så hör du av dig till avdelningen. Nomineringarna skickas till avdelningsmejlen senast 18 januari; avd.31@hrf.net

Börja skicka in nomineringar redan nu men kom ihåg att de Nominerade ska vara tillfrågade och har accepterat nomineringen.

Vi ska även diskutera valet som kommer ske 2022 och hur vi ska jobba med det.

Hösten 2022 ska Hotell- och restaurangfacket hålla kongress, vi kommer ge lite information om kongressen på årsmötet. Uppge din mailadress vid anmälningstillfället så kommer en länk, verksamhetsberättelsen och en dagordning skickas till dig.

Anmälan till mötet
Anmälan om deltagande på årsmötet görs till avdelningen via mail hrf.31@hrf.net eller telefon; 0771575859, senast den 27 januari klockan 12.00.

Välkommen!

Styrelsen, Avdelning 31 Karlstad